Čtenářská a knižní výzva 2018

Zdravím knihomolové!
Dnes tu pro vás mám menší náhled do mého čtecího plánu na rok 2018. Stejně jako tento rok tak i příští bych se ráda účastnila Knižní výzvy, kterou pořádá Ells. Zároveň bych také ale ráda splnila Čtenářskou výzvu na Databázi knih, která se mi tento rok jaksi nevyvedla. Nestihla jsem totiž přečíst dvě knížky na určité téma, ale o tom až v dalším článku. Dnes je to tedy především o plánech na rok 2018…


V roce 2018 se tedy zajisté chystám na Čtenářskou výzvu, která se pořádá na DK. A příští rok to snad už opravdu splním. Ve výzvě na DK jsou navíc krásná témata a já mám na polovinu z nich už doma knížky. Jen si najít čas a stihnout je přečíst. O této výzvě plánuji asi tak v březnu udělat speciální článek a dát vám tam určité tipy, které mě samotnou zaujaly. Takže pokud vás mé tipy zajímají, máte se určitě na co těšit. :)

Teď už ale konečně přichází čas na odhalení mého počtu knih, kterého chci v příštím roce dosáhnout. V roce 2018 se tedy budu účastnit i výzvy z blogu Svět nadpřirozena, kterou pořádá Ells. V roce 2017 jsem četla až moc, ovšem co je pro knihomola moc… Mě samotné nepřipadá, že bych neustále četla, ale pocítila jsem sama na sobě, že se nevěnuji jiným věcem, které jsem dělala dříve. Navíc mám na rok 2018 už domluvené určité plány a ty mě budou stát nějaký ten čas, který bych normálně věnovala knihám. Mé čtecí plány tedy na příští rok jsou o trochu menší, ale stejně mám takové tušení, že tento počet překročím. Ale co? Zvyšovat výzvu si můžu přeci vždy. :)

Ells s výzvou na rok 2018 přišla zas s úžasnými ikonami. A jaká že bude ta má na příští rok…

  1.  Polibek v New Yorku (Kiss Me in New York) - Catherine Rider     RECENZE
  2.  Harry Potter a vězeň z Azkabanu #3 (Harry Potter and the Prisoner of Azkaban) - J. K. Rowling
  3.  Z kostí a inkoustu #1 (Ind and Bone) - Rachel Caine     RECENZE
  4.  Lásce na stopě #1 (The Love Detective) - Alexandra Potter     RECENZE
  5.  Políbená ledem #2 (Ice Kissed) - Amanda Hocking     RECENZE celé série
  6.  Křišťálové království #3 (Crystal Kingdom) - Amanda Hocking     RECENZE celé série
  7.  Dívka na kusy (Girl in Pieces) - Kathleen Glasgow     RECENZE
  8.  Hořká chuť lásky #1 - Lenka Lanczová
  9.  Diabolik #1 (The Diabolic) - S. J. Kincaid     RECENZE
  10.  Tvůj perfektní rok (Dein perfektes Jahr) - Charlotte Lucas     RECENZE
  11.  Královna Tearlingu #1 (Queen of the Tearling) - Erika Johansen     RECENZE celé série
  12.  Tažení do Tearlingu #2 (The Invasion of the Tearling) - Erika Johansen     RECENZE celé série
  13.  Hodnej kluk #1 (Good Boy) - Sarina Bowen, Elle Kennedy     RECENZE
  14.  Osud Tearlingu #3 (The Tale of the Tearling) - Erika Johansen     RECENZE celé série
  15.  Hadrový panák #1 (Ragdoll) - Daniel Cole     RECENZE
  16.  Z vůle Luny #1 (Moon Chosen) - P. C. Cast     RECENZE
  17.  Muffin a čaj - Theo Addair     RECENZE
  18.  Cinder & Ella #1 (Cinder a Ella) - Kelly Oram     RECENZE
  19.  Skrytá píseň (Девушка с плеером) - Valentina Nazarova     RECENZE
  20.  Do posledního dechu #4 (Last Breath) - Robert Bryndza     RECENZE
  21.  Učiněná katastrofa #2 (Walking Disaster) - Jamie McGuire
  22.  Podělaným navrch (The Upside of Unrequited) - Becky Albertalli     RECENZE
  23.  Ross Poldark - Návrat domů #1 (Ross Poldark) - Winston Graham
  24.  Harry Potter a ohnivý pohár #4 (Harry Potter and the Goblet of Fire) - J. K. Rowling
  25.  Papíroví duchové (Paper Ghosts) - Julia Heaberlin     RECENZE
  26.  První život #1 (Firstlife) - Gena Showalter     RECENZE
  27.  Zůstaň #2 (Stay) - Sarina Bowen, Elle Kennedy     RECENZE
  28.  Vytoužené dítě (The Wish Child) - Catherine Chidgey     RECENZE
  29.  Sedmá oběť #1 (The 7th Victim) - Alan Jacobson     RECENZE
  30.  Navždy #1 - Maya Sinay     RECENZE
  31.  Nesmrtelní z Meluhy #1 (The Immortal of Meluha) - Amish Tripathi     RECENZE
  32.  Sexy farmář #1 (Nuts) - Alice Clayton
  33.  Den co den #1 (Every Day) - David Levithan     RECENZE
  34.  The Crown - Podrobná historie (The Crown: The Official Companion) - Rober Lacey     RECENZE
  35.  Hořící stránka #3 (The Burnning Page) - Genevieve Cogman     RECENZE
  36.  Šťastě až navěky #2 (Happily Ever After) - Kelly Oram     RECENZE
  37.  Bez šance #1 (Unwind) - Neal Shusterman     RECENZE
  38.  Maják v bouři (Fisher's Light) - Tara Sivec
  39.  Tajemství skotské krve - Jan Hrdina     RECENZE
  40.  Ohnivé ostří #2 - Kristina Hlaváčková     RECENZE
  41.  Pán stínů #2 (Lord of Shadows) - Cassandra Clare
  42.  Jedna želva za druhou (Turtles All the Way Down) - John Green     RECENZE
  43.  Normálně jiní (Differently Normal) - Tammy Robinson     RECENZE
  44.  Wonder Woman: Válkonoška #1 (Wonder Woman: Warbringer)
  45.  Něco skutečného (When It's Real) - Erin Watt     RECENZE
  46.  Lord John a Bratrstvo čepele #2 (Lord John and the Brotherhood of the Blade) - Diana Gabaldon     RECENZE
  47.  Reneráti #1 (Renegades) - Marissa Meyer     RECENZE
  48.  Duchennovi jezdci aneb Život se svalovou dystrofií - Josef "Káďa" Kadeřábek, Martin Krček, Jakub Šudák     RECENZE
  49.  Kaleidoskop srdcí #1 (Kaleidoscope Hearts) - Claire Contreras
  50.  Artemis (Artemis) - Andy Weir     RECENZE
  51.  Drž mě pevně #2 (Hold Me Closer: A Tiny Cooper Story) - David Levithan     RECENZE
  52.  Famfrpál v průběhu věků (Quiddich through the Ages) - J. K. Rowling     RECENZE
  53.  Ready Player One (Ready Player One) - Ernest Cline     RECENZE
  54.  Černooká - Anna Musilová      RECENZE
  55.  Drtič #2 (Crush) - Alan Jacobson     RECENZE
  56.  Řekni něco legračního (Drunk Dial) - Penelope Ward     RECENZE
  57.  Feminismus je pro každého (We Should All Be Feminist) - Chimamanda Ngozi Adichie     RECENZE
  58.  Věž úsvitu #6 (Tower of Down) - Sarah J. Maas
  59.  Papírová srdce #2 (Paper Hearts) - Claire Contreras
  60.  Dej mi své jméno (Call Me By Your Name) - André Aciman
Knížky se budu snažit zas doplňovat, takže můžete mé čtení v průběhu roku kontrolovat. ;) :))

Ano, je zde pouhých 60. knih, ale sama mám takový pocit, že toto číslo budu v průběhu roku zvyšovat. Tento rok si totiž nechci dávat zas tak vysoké cíle, takže proto zde mám jen 60 knih, abych se v průběhu roku zbytečně nestresovala, kdybych nestíhala číst. Číst ale rozhodně budu a o články a recenze také nebude nouze. Není se tedy čeho bát. Tuto výzvu podle mě rozhodně splním. :)

Účastníte se také nějaké výzvy? Jak jste na tom se splněním výzvy z tohoto roku 2017? Stihli jste přečíst vše nebo doháníte čtení v tyto poslední dny? Jakou výzvu máte raději, tu Čtenářskou nebo Knižní? Anebo se zapojujete do úplně jiných výzev?
Budu moc ráda za každý váš komentář. :)

Mějte se krásně a přeji vám šťastný rok 2018 plný těch nejlepších knižních příběhů, jaké si jen můžete přát,
vaše knihomolka Šárka

Komentáře

  1. O knižní výzvě jsem přemýšlela, ale asi do ní nepůjdu tak nějak úplně. Zjistila jse, že tu loňskou jsem splnila až na pár bodů, aniž bych chtěla a co jsem koukala na tu letošní, tak i tu nejspíš asi kromě dvou bodů splním, aniž bych se musela snažit. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já bych možná splnila polovinu. Tento rok mě například tato výzva dokopala k přečtení Jako zabít ptáčka a za to jsem moc ráda... Příští rok pro mě bude nejtěžší najít knížku, ve které se jedna postava jmenuje Šárka. :D

      Vymazat
  2. Budu držet palce, ať se ti výzvu podaří splnit. :) Já jsem si stejně jako loni zvolila 50 knih. A přesně jak říkáš, navyšovat se dá vždy... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já budu držet palce zas tobě. :) Přeji ti ať čteš jen samé dobré příběhy, které se ti budou líbit. :)

      Vymazat
  3. Držím palce! Já knižní výzvu letos nezvládla, ale příští rok se o to pokusím.
    BLOG: Svět nad hlavou

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Šárko, přeji hodně štěstí do obou výzev!
    Já článek k výzvám právě sepisuju, a musím rovnou podotknout, že výzva na DK mě pro rok 2018 moc nezaujala... Tu (ještě letošní) jsem splnila na 90%, ale pro tu nadcházející mám zatím jen čtyři knížky, tak uvidím.
    A 60 knih je parádní plán, já mám opět polovinu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. :) Jsem na sebe zvědavá, jak to bude u mě a výzvy z DK. Ten čtvrtý bod mi dává celkem zabrat. Tobě každopádně přeji hodně štěstí. :) Já právě sepisuji ty nejlepší knížky roku 2017. Teď ke konci (a co teprve na začátku)toho je hodně. Ale zatím to zvládám... Tak ať se i tobě hezky píše a to nejen dnes, ale i po celý rok 2018. :))

      Vymazat
  5. ja chci taky ikonku :-P ale vybrala jsem si cislo 65, tak nemam :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není nic jednoduššího než si ji vyrobit. :P To mně se víc líbí hezky kulatá čísla. :))

      Vymazat

Okomentovat

Budu moc ráda za každý váš komentář. :)

Oblíbené články...