Unboxing #17

Zdravím knihomolové!

Konečně vás vítám u tohoto dlouho očekávaného unboxingu jedné vytoužené knížky od nakladatelství Omega. Myslela jsem, že se této knížky nedočkám, ale přišla a já si ji konečně můžu přečíst. Jedná se o jednu červnovou novinku, která zajisté padla do oka nejen jednomu čtenáři se zálibou v románech. Pokud vás tedy zajímají romány, ve kterých mladé lásce nikdo nepřeje, doporučuji vám číst dál... :)


Menší náhled do zázračného balíčku...


... A tady je!


S velkým štěstím se ke mně konečně dostala kniha Pomněnčino dítě od Amandy Prowse, na kterou jsem přes dva měsíce čekala. Anotace slibuje krásný romantický a dojemný příběh, který je navíc z mých oblíbených 60. let. Vypadá to tedy na knihu určenou přímo pro mě. Zatím jsem o této autorce neslyšela, ale mám takový pocit, že objevením jejích knih nebudu litovat. Ovšem to ještě uvidím. Ale už jen její obálka vypadá dokonale.

Anotace: Když osmnáctiletá Dot, žijící v 60. Letech v Londýně, potká Sola, cítí, že je tu láska. Solomon Arbuthnott je člověk, který může přinést světlo a teplo do jejího fádního života – a co víc, Sol je mladý, pohledný voják s vynikajícími vyhlídkami. Někdo, o kom vždycky snila. Někdo, kdo jí může slíbit modré z nebe, smích, slunce. A na chvíli je život opravdu krásný. Držíce se za ruku procházejí Serpentine, tancují v zakouřených barech SOHO a začínají plánovat idylickou budoucnost, že spolu zestárnou na ostrově Svatá Lucie, Solově rodišti. Ale je rok 1961. Dívky z East Endu by neměly chodit s indickými chlapci, natož aby s nimi někam odjížděli. Svůj život mají od rodičů naplánovaný. I když to často znamená prožít život v osamění a bez lásky. I když to srdce rve na kusy...


To by tedy bylo pro dnešní krátký unboxing vše. Doufám, že vás kniha zaujala alespoň z poloviny tolik co mně a pokud si ji budete chtít přečíst, budu jen ráda. Snad tedy knížka nezklame a bude tak dokonalá, jak si představuji…

Slyšeli jste o této knížce? Četli jste některou knihu od této autorky? Pokud ano, líbila se vám?
Budu moc ráda za každý váš komentář. :)

Mějte se krásně,
vaše knihomolka Šárka


Komentáře

  1. O knize jsem již slyšela, vypadá docela zajímavě :) Přeji hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak si ji pěkně užij Šári, a jsem zvědavá na recenzi! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kniha je úžasná, další z mých letošních topů :-) Ať se líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Teď jsem ještě ve větším očekávání. :D Doufám, že se mi kniha bude také tak líbit. :)

      Vymazat
  4. Na knihu mě již nalákala Marcela, ale samozřejmě si velice ráda přečtu, co na knihu povíš ty .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to doufám, že mě také tak zaujme a snad nebudu později zklamaná. :)

      Vymazat
  5. Knihu jsem přečetla i já, milovník detektivek, a musím se přiznat, že ani jedno oko mi nezůstalo suché. Za mě je to úžasný román, i když by se mohlo zdát, že se dá děj předvídat, tak naskočí další překvapení a kniha čtenáře nenudí, ale napíná víc a víc. Hezké čtení. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni. Samé dobré ohlasy. Mám huť dát si pauzu od Winter a jít hned do této, ale chvilku si ještě bude muset počkat. :) Děkuji moc. :)

      Vymazat
  6. Budu se těšit na recenzi, snad se ti bude kniha líbit a kdo ví, třeba mě na ni recenze naláká.:)
    Ale je zvláštní, že trvalo dost dlouho než ti kniha došla, když vezmu v potaz, že vlastně vyšla v červnu. Ale hlavně že ji už máš doma! ^^
    Přeji pěkné čtení:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvláštní to opravdu je. Hlavně by mě zajimalo, kdy by mi kniha přišla, kdybych jim nenapsala... :/
      Děkuji. Doufám, že bude příběh tak dobrý, jak všichni tvrdí. :)

      Vymazat

Okomentovat

Budu moc ráda za každý váš komentář. :)

Oblíbené články...